Monday, January 12, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Selamat Tahun Baru...hahaha..hari ni kn br masuk hari yg ke12 utk thn 2009...byk peristiwa yg berlaku spnjang tahun 2008..suke...duke...menangis..gelak ketawa...dan xlupe juga pada kwn2 yg menamatkan zaman single mingle..hopefully korang happy...amacam hidup berdua?sronok x?hahaha..mesti la sronok kn...iyer la, mlm2 dh ader teman..kuikuikui...

Last month jgak aku ajak mmber2 dtg mkn kt umh...2 kali jgak..1st maser kenduri naik umah, 2nd ajak member cuba masakan aku iaitu mee kari..hahaha..amacam geng? ok x? to my fren yang far far away tu, sori la ek, bkn xnk ajak tp compem korang xleh dtg..xper next time dtg, aku msk tuk korang plak...

Latest aku ajak member2 cube masakan hubby aku plak..iyer la..my best fren tu xcaye my hubby terrer bab masak2 nih...hahaha...tp kcian plak, xleh pedas ek..aku dah tau tp xsangka la plak bg ko pedas sgt..lada jarum bukan banyak pn..5 bijik jer...sori geng...to Mrs H..ape la ko nih, duk kt kemaman kejap sgt..dh la lamer xjupe, anak ko pun dah besar, siap bleh lari-lari lagik..ni br kali kedua aku tgk ank ko..1st timer aku tgk maser wedding mak buyung tu...and dh la both party kecil kecilan aku ko xleh dtg..hish2..next time la jwpnyer..to Mrs E dan jgak Cik L resepi kek tu nanti aku email ya..nnti bila dh buat kek tu jangan lupe kirim kt aku...hahahaha

Gambar2 aku lum load dlm pc lagik..so next time la..(xtau la next time tu bl..kuikuikui...)



1 comment:

Mrs Hardlena said...

haaa.. yerla blk raya thn depan ko buat open house erkk nnt aku dtg.