Tuesday, November 11, 2008

Hello KL..

Last friday aku & my laling p ler KL tak ketinggalan mak mertuaku (biaser la mesti nk mngikut jer mak aku nih) & bapak mertuaku..Matlamatnye adalah utk jupe parents mmber aku maser study di Ktn thn 2000-2004. Kitorg b'tolak kul 2.45pm & sampai kt Gombak dlm 5.30pm..Alhamdulillah perjalanan kami berjln lancar..Sampai di Tol Gombak je trus kol mmber laling and p amik dia (MR S) kt umh so that he will be our tourist guide ler ari tu & trus pegi kt umh mmber aku kt area Subang Jaya..Campur tolak ngn keadaan jalan & jam sampai la jgak kami di umah mmber aku tu..Sampai pn dh dkt Maghrib (sungguh xsopan aku dtg time tu, tp nk bt cmner..)
Pak Cik B nampaknyer dh beransur sihat but still bergantung dgn ubt & kimo. Kesian kt mmber aku tu Cik S, dh la nk bt kenduri lagik, bapak dia plak sakit...Hopefully u be strong my dear...Eh lupe nk bgtau ye.. Pak Cik B ni sakit cancer pankreas kalo x silap aku..Doctor jangka Pak Cik B cume dpt bertahan dlm 5-6 month cm tu.. :( apa2 pn cume Tuhan Yang Satu saje tau.. Same2 la kite smua berdoa agar Pak Cik B dipanjangkan umur & sihat sediakala.. Amin...
Lps tu kami gerak ke umh adik ipaq aku kt Seri Kembangan..Iyer la, kalo x maner mau tido mlm nnti..hahaha...alang2 bleh la jupe anak aku skali..Tunggu yer sayang, mummy & daddy dtg..hihihi..Rindu bangat kami sama kamu..Sampai kt apartment, Abg M dh tunggu utk bg pas tuk masuk dlm kwsan perumahan tu..Puyer la secure..Sampai aje kt umh, trus carik buah hati kami..La tido rupenyer..Tp Daddy dia ni jahat, ader ke patut pegi kaco bdk tu tdo..Menangis la..Ala..ala..Kcian nyer sy...
Lps berehat & makan, laling ajak aku kuar teman anto Mr S..Alang2 aku pn nk beli brg utk mata aku nih..Tp nk carik maner, dh pukul 10lbh...dh merata tmpt carik, asal nmpak stsn minyak & 7E mesti berhenti, tp still xjual..Hish payah btui la..Xkan kt 7E pn xder sbb kalo kt cni mmg kompem ader jual puyer..Carik puyer carik kitorg stop kt Tesco Ampang..Hahaha..Puyer la jauh carik..Mr S ckp biaser2nyer ari2 minggu ttup kul 1am..oooo mcm tu ker..hahaha...mane la kamik tau..
To be continue...

2 comments:

Intan said...

hi first time lawat sini..salam perkenalan!

houri said...

salam perkenalan...:)