Sunday, November 2, 2008

Percubaan...

Percobaan pertama aku dlm bt kek telah menjadik..yumyumyum..xabih2 anak2 sedara aku duk puji aku..siap request lagik suh bt lagik..Pandai mak lang bt kek..lain kali bt besar2 ye..tu la anak buah aku a.k.a bear..anak buah yg paling terer dlm bab puji memuji nih..hahaha..dh lame aku nk try bt sndri, tp ader je halangan nyer..asal cuti ader jer planning nk g..ctu la..cni la..aku yg mmg dh kuat merayap ni ape lagik..pantang diajak..tp xder la jauh2..biaser2 aku & my laling g tgk movie ler..merayap2 kt bdr ktn yg xbrape besar tu..tp last week aku tekad nk bt jgak..siap warning kt my laling tu..this week duk diam2 kt umh yer...u puyer buah hati nih nk bt kek..so..alhamdulillah menjadik jgak kek aku..huray...to MRS H..thnks for yr advise..but this time i try resepi dlm laman resepi kt ternet dlu..& next time aku nk try ko puyer resepi plk..lps tgk hasil nyer membuatkan aku makin rajin masuk dapur..hahaha..
besday laling aku br nih aku try bt nasik ayam chinese style..menjadik beb..tp sos dia cm ader kureng jer, kureng gule agaknyer & kureng pedas..iyer la kn, chinese kn xsuker pedas..so next time kena la lebih skit..puas ati aku tgk laling makan dgn berseleranya..berbaloi rsnyer..iyer la..sblum nih asyik makan yg mak aku & mak dia yg masak..lps ni nk try ape plk ek???

3 comments:

Mrs Hardlena said...

haaa.. gud gud. mcm tu la dh kawen kena rajin msk dapur. petua nk jaga laki tu hehehe..

IBU ALISSA said...

betul ke jadik? kuang kuang kuang.. post rawang ckit...

houri said...

btui la jadik..nape xcaye ker..muahaha..kalo nk rs blk kmn...