Thursday, April 16, 2009

hello..hello...hello...



aluu..alu..alu...lamer btui aku menyepi kn..hahaha..bkn aper, keje di opis byk sgt..biaser la kalo keje dlm operations depart nih..bz ngn tender memanjang..dh la byk yg kena buat, due utk submit ke boss plak singkat...xper la..nak buat cmner..ini lah lumrah makan gaji...ikut aje la..buat la termampu...tu blum kire keje2 utk admin cni..lbh2 time2 kena anto claim, poning kpala nak buat..mujur la kt opis cni cume 2 3 org je..nak kena submit plak ke hq..smua ader due date yg kena ikut..lagik poning kalo time anto claim clash ngn tender..hohoho...

tp ari ni aku rest jap, dh lamer aku x cite aper2 kt dlm blog aku nih..atas permintaan beberapa mmber aku including yg tgh merajuk ngn aku tuh (i guess so..) ni la gambar pengantin xberapa baru..



elly, aku, kme, dip


alahai...memanjang je senyum cik kak kiter niih....



eheh...buat aper tuh hah....




tu dia kme berpossing



huhuuu...sanding jgak aku akhirnya...



kami yang comel-comel...








2 comments:

IBU ALISSA said...

wawawah...seronoknyer...sz x dapat blk..sedey rasa...

Mrs Hardlena said...

alaaa.. nape kecik benor gamba tu bg la besar skit. x puas aku tgk.. tahniah kamy dah join kelab kitaorg hehe